top of page

Jaké naše služby jsou nejvíc relevantní?

Proč uspořádat zrovna u nás?

Jakou máme zkušenost?

Přibližná cena pro referenci + odkaz na "Ceník"

Relevantní fotky pro lepší představu

Odkaz na "Kontakt"

Konference

Jaké naše služby jsou nejvíc relevantní?

Pro konferenci s větší prezentací je nejvhodnější náš hlavní sál. Ten má kapacitu až 50 lidí, je vybaven výkonným dataprojektorem a má také ozvučení se stereo reproduktory.

Kdyby byla potřeba mít dvě prezentace najednou, tak Vám můžeme nainstalovat projektor a plátno do jakékoliv z našich dalších místností, která Vám bude nejvíce vyhovovat - malý sál, ateliér nebo salónek.

K dispozici u nás máte také mikrofon a flipchart s papírem.
Půjčit Vám můžeme také matrace, přehozy, deky, taburety, ať si konferenci můžete u nás uspořádat podle svých představ.

V naší kuchyni s jídelnou bude prostor pro krátkou pauzu a občerstvení. Najdete zde naši výbornou kávu. Můžeme Vám objednat dovážené obědy klasické české nebo vegetariánské kuchyně.

Proč uspořádat zrovna u nás?

Holos Centrum má svou uvolněnou domácí atmosféru. Naše prostory byly postaveny s úmyslem dopřání hostům pocit klidu.
Věříme, že když Vaši konferenci uspořádáte právě u nás, tak tato atmosféra pozitivně přispěje k pocitům účastníků.

Během přestávek bude mít kdokoliv příležitost na zregenerování se v naší meditační zahradě k dobrání sil.

Vaší prací s námi také přispějete k naší činnosti v pomáhání lidem v nouzi. Děkujeme.

Jakou máme zkušenost?

asd

Přibližná cena + odkazy na ceník a kontakt

asd

© 2018 by Holos. 

Holos logo

Holos, z.ú.

Marie Dolanské 8/12, 746 01, Opava-Vlaštovičky

IČO: 266 39 866   DIČ: CZ26639866

  • Facebook Social Icon
bottom of page